Alla lungors.. nej, hjärtans dag.

Idag är det den 14 Februari, alla hjärtans dag. Jag spenderar den med min släkt som vanligt, vi åt middag på Livingroom och jag och min moster snackade med Magnus Carlsson (som skulle spela där senare), han tyckte jag hade en fin klänning så -killen har bra smak... när det gäller kläder. Kvällen kommer avslutas med tre skräckfilmer som jag, Dj och Devva ska titta på.. det blir Hajen, Terror på elm street och Exorcisten, 3 klassiker som fungerar utmärkt för tre patetiska singlar som sitter hemma. Anyway, imorgon ska jag upp klockan sex och packa för nio går tåget till Stockholm, känns som om man kommer se mäkta fräsch ut imorgon efter en natt av skräckfilmsmaraton (som btw börjar klockan 00:30!) Hoppas ni andra har en lika rolig dag som mig!
Snygg klänning, alltid.
Signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0