Äntligen hemma igen!

Det är faktiskt sjukt skönt att vara hemma från Stockholm igen. Jag är förkyld, igen, var det under hela Stockholmsvistelsen så jag gick med 38.8 i feber och shoppade. Det var asjobbigt men åh så kul, jag var ute hela söndagen och måndagen men på tisdagen fick jag ge upp och stanna inne på hotellrummet. -Och, åh, min mamma har gjort det igen.
Vi stod vid centralen och skulle ta en taxi, några ungdomar stog bakom oss när två überuppklädda killar med bakåtkammat hår går förbi.
Mamma: Det där är väl riktiga stekare, eller..?
(Och, ja justja, det ni måste veta om min mamma är att hon själv är lite överklass och står med en tvättäkta Chanelväska och en Apple iPhone i högsta hugg.)
Jag: Mamma.. *Ger en ingående blick*
Mamma: *Går upp ett ljus* ..nä, vad säger du, nu tar vi en taxi va?
Ungdomarna bakom börjar asgarva. Det känns lite oroväckande att jag är smartare än min egen mamma men, jaja.
Anyway, MQ har börjat fått in sin s/s kollektion, äntligen. Jag har köpt tröjan med rosmotiv på som jag så lääääänge trånat efter. Jag köpte även ett par svindyra Sigerson Morrison skor, 6,250:- fattigare går.. min pappa nu så.. egentligen..
I alla fall, nu ska jag ta det relativt lugnt tror jag.. fram tills på lördag, då ska jag åka skidor med Sophie och Affe. Sen senare på lördag ska jag på kalas hos min morbror. Och sen den 25:e sover jag över hos Sophie för den 26:e så drar vi till selma Lagerlöf spa i Sunne och stannar där tills den 28:e, LOVELY!

Rostoppen från MQ.
Signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0