Förjävligt.

Glöm bort vad jag sa igår om att dagen skulle vara helt bortkastad om inte jag och min pappa skulle åka skidor för, det här är roligt, det var en bortkastad dag ändå. Vi åkte ner till Kungsberget och började åka skidor, lugnt och fint, vi åkte bäst i backen som vanligt you know helt normalt tills sista jävla åket. Vi hade nästan åkt ner för hela backen när en okunnig jävla turist(?) som var dubbelt så stor som mig kör på mig bakifrån. Lilla korta jag flyger åt helvete och har inget minne av något efter det. Så nu går jag här hemma med hjärnskakning och en spricka i armen, man måste bara älska okunnigt folk!
Idag fick jag också reda på att den jäveln inte stannat och kollat hur det var med mig... tragisk liten incest-människa? Absolut! Inte för att döma.
Aj.
Signatur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0