I år blir det... San Agustin!

Varje år bjuder min mormor och morfar med mig och min moster på en utlandsresa. Min mormor ringde mig idag och meddelade mig om att det här året går den resan till San Agustin, härligt värre! Jag, mormor och morfar åker ner den 22/4, är där två veckor, sen sista veckan kommer min älskade moster. Så nu är det dags att börja handla sommarkläder och skor, mycket skor.  Hur som hellst blir det superkul, allt förutom flygresan, 5½ timme... fucking booyah.

Förra året var det Grekland som lockade!
Grekland.
Vår båt.
Grekland.
Signatur.

Kommentarer
Postat av: eleni

tack :D ne jag vågar ju inte.. hehe men det är ju ett måste (ser itne så fräsht ut med slitn toppar) /eleni

2009-02-06 @ 17:47:44
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALBINOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-09 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0