Kärlek!

Idag har jag varit med mitt livs kärlek, min hund Loppan, hela dagen. Vi har lekt ute i snöhögarna (i brist på bevismaterial så lovar jag att jag är 16 snart 17). Sen idag fyller min mamma år, hon blir 42 tror jag, så imorgon blir det väl middag med släktingar antar jag.. och på torsdag ska jag ta en fika med Sophie, sen åka och kolla på tapeter, på fredag ska jag till Dalarna på Scoretts dunderutförsäljning, på lördag ska jag ut och äta med familjen för att sedan vara ensam hemma och titta på en våldsam slaktarfilm som Sebastian och jag ska sitta och kommentera över telefon, och på söndag åker jag till Stockholm med mamma och blir kvar där tills på tisdag, usch, jobbig vecka..

Fluffipuffi <3
Signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0