Seeeeeg.

Nu åkte min mamma och pappa iväg på kalas, utan mig, skitskönt. Dock inte så skönt att jag inte har ätit något idag, eller okej, jag smakade ett strips av Soffan men.. ja..
Anyway så var det askul att åka skidor idag, och ingen körde på mig -credd! Affe var faktiskt rätt duktig, jag trodde lilla Stampe skulle vara sämre men han överraskade, positivt. Sen träffade vi Affes kompis.. hmm.. jani.. vi kallar honom "killen som gillar att ramla", han ramlade dock inte, han bara.. gillade det eller något, whatev. Men nu ska jag duscha, länge och sen ska jag vänta på att mat magiskt ska dyka upp, wish me luck.. eller beställ mat och kom hem till mig, you pick!

Trött efter skidåkning.
Signatur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0