Shopping! ..som vanligt!

Igår var jag på filmkväll hos Mia.. haha, lol, det var askul. Det var jag, Mia, Mias kille Jocke, Jonatan och en astrevlig tjej som hette Carro. Fast egentligen var det ingen filmkväll, för vi tittade typ inte på film. Men vi satt och pratade, lirade gh, jag och Joni satt och terroriserade folk från Mias msn, Rasmus och jag hamnade i catfight, vanliga grejer. Jo, vi kollade på hentai också, fast det var typ riktigt motbjudande och det är fett skumt att folk kan bli tända på det.. i och för sig såg vi på något helt jävla vrickad hentai men ändå.. och Jonatan och jag kom fram till att om vi två skulle ha sex skulle det vara som incest eftersom vi typ är som syskon, och Mia och Jocke hade en live porrshow för oss (vi är alla ärrade för livet så, thanks ni två), men i det stora hela, en helt lyckad kväll. Jag kom dock hem runt 02:30, vilket var dumt eftersom jag hade lovat Jenny att åka och shoppa med henne idag.. men, jaja, jag tog mig upp ur sängen och jag handlade två par jeans shorts, ett par Dittos och ett par Just Female. Sen handlade jag ett par asstora Acne-jeans som det var 80% på, så dom ska jag sy in och stänka ner med färg, det kommer bli ascoolt! 

Byxor, byxor, byxor..
Signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0