Bakfull med internet.

Yes, igår var jag och Sophie på fest, eller det var typ en klassfest för hennes klass men det var typ fler folk där så.. det var en "klassfest". Det var riktigt kul, supertrevliga tjejer och killar! Tyvärr drack vi lite för mycket, och andra också eftersom någon hade spytt i min väska (tack och lov att den kom från Lindex). Men ändå, vi åkte buss hem till Affe och där drack jag vatten och kräktes medans Sophie däckade på Soffan, sen kom min pappa och såklart kräktes jag även i hans bil, det är licksom självklart. Sen har jag fått fyra sms från totalt random nummer idag så jag antar att gårdagen var lyckad, dock vet jag att en söt kille blev sur på mig för att jag inte kom ihåg hans namn efter att jag kysst honom men jag menar, come on?
Så idag var man redigt bakis och ni vet väl alla vad det betyder? Just precis, internetshopping!

Beställt!
Signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0