Melodifestivalyra.

Ååh vad skönt att vara hemma igen. Jag är så trött så jag kan sova i hundra år.. eller två timmar, jag är lite svag på detaljerna. Men i alla fall, nu har det hänt ganska mycket.
Första dagen: Får gå upp klockan sex för att åka till tågstationen. Jenny är sen som vanligt så vi håller på att missa tåget. Vi kommer fram och hittar jävligt smidigt till hotellet. På hotellet får mormor och morfar ett lyxrum medans Jenny och jag får ett low standard rum. Vi shoppar, shoppar och shoppar för att sedan gå ut och äte på Texas Longhorn där vi får en gratis middag (vadå fjäsk?).
Andra dagen: Vaknar och äter en massiv hotellfrukost. Vi går ut och shoppar, shoppar och shoppar igen. Vi tar tunnelbana till Globen och kommer in direkt, älskare! Melodifestivalen börjar (btw, Malena var bäst live). Moto Boy kommer in, jag börjar skrika hysteriskt.
Kille framför mig: Du.. vem är det där?
Jag: Öööh, det är Moto Boy?
Han: Vilken bög!
Jag: Du.. det är inte han som har på sig så låga jeans så man praktiskt taget ber om att få något uppkört i ändan. *Tittar menande på killens löjliga jeans*
Han: Nä.. men.. öh.. och.. jävla bimbo..
Jag älskar mig själv efter tre cider!
Tredje dagen: Ska träffa Sofia och är skitglad, vi bestämmer allting men vad händer? Mormor kommer fram till mig och Jenny och säger "Nu kommer ni älska mig tjejer, jag har ordnat så vi får åka med ett tidigare tåg!" Yeah, jag älskar dig mormor /sadface.

Men nu är jag hemma och är glad igen, nu ska jag göra klart tusentals läxor och på torsdag ska jag spöa upp en liten "lillgumma" i skidåkning och i helgen blire shopping med Sophie!

Första dagen blev det roomservice.
Packning, äntligen hemma.
Påväg till Melodifestivalen!
Vin med fem ton is.
Hemfärd.
Signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0